خانه > دسته بندی نشده > خداحافظی تا اطلاع ثانوی.

خداحافظی تا اطلاع ثانوی.

گاهی که دلم تنگ می شود برای نوشتن انگار که دلم برای خودم تنگ شده، انگار که وقتی می نویسم بیشتر می فهمم چی تو این دل بی نوا می گذره و بی خیال ازش رد می شم. دلم می خواد مثه قبل شروع کنم به بلاگ نویسی و بنویسم و بنویسم تا کمتر دلتنگ خودم بشم. شاید زندگی رنگ و بوی بهتری پیدا کرد. واسه شروع دوباره نوشتن می مونه یه مشکل که اونم باید حل بشه. یکجا نشینی. خسته می شم هی از خانم و آقای همدم کوچ کنم به حدیث من هی از حدیث من به خونه ی همدم. احساس می کنم خلاقیت نوشتنم رو می گیره اینکه هی بخوام دسته بندی کنم روزانه های دونفره و تک نفره رو. احساس می کنم از بعد از شروع زندگی مشترک یه کم سختتر شده این تمایز.نه که بگم نیست و همه چی باید توی دنیای دونفره اتفاق بیافته، نه. اما جداسازی نمی شه کرد.پس خیلی رسما و یا خیلی خودمونی، خداحافظی می کنم و همه ی نوشته های دونفره و تک نفره و نصف نفره رو توی خونه ی همدم ادامه می دم. اینجوری هم من راحتم هم اونایی که هردوجا سر می زنن. نق نوشت های تنهاییم رو هم توی گودر شیر می کنم گودری ها هم بی نصیب نمونن.

راستی، ارشد هم قبول نشدم. نظر به اینکه امسال با وجود همسری رسماً دکترا و فوق دکترا قبول شدم دیگه ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یک سال به تعویق افتاد.نمی دونم والا!

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

