خانه > رهایی > رنگ دیروز، رویای فردا.

رنگ دیروز، رویای فردا.

دیروز قصدم یه چک میل ساده بود که بعد از مدت ها اومدم اینجا و یه کم از حدیث من خوندم و یه کم از همدمانه و با صدای زنگ در به خودم اومدم که دو ساعت تمام پای پی سی بودم. یه نگاه به نوشته های خیلی قبل ترم انداختم و یه حسی داشتم، چقدر رها بودم، همون روزهایی که پر از مشغله ی درس و پروژه و هزارتا چیز دیگه بودم، چقدر سرشار بودم با همه ی دغدغه هام. خلاصه که دلم واسه خودم تنگ شد. الان توی زمانی قرار دارم که دیروزها خیلی منتظرش بودم و خیلی واسش برنامه داشتم اما احساسم بهم میگه مسیر رسیدن یه حال و هوای دیگه ای داشته. یه حس نابی که هیچ وقت تکرار نمی شه.البته که می دونم توی هیچ مرحله ای از زندگیم دوست نداشتم به عقب برگردم اما خوشحالم که می نویسم و تجربه های کوچیک و بزرگم رو ثبت می کنم  وهمیشه رنگ دیروز و فردا رو همراه خودم دارم. خوشحالم از اینکه فرداها رو برای خودم نوشتم و امروز، دیروزهام خاطره ی دلنشینی شده با همه ی غصه هام با همه ی خنده هام…

دسته‌ها:رهایی
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

