خانه > روزانه های من > ورودم به سرزمین همیشه پر هیاهو

ورودم به سرزمین همیشه پر هیاهو

روزهای متفاوت و آرومی رو گذروندم، نا شناخته های زیادی رو عبور کردم و شاید یه جورایی یه ابعادی از وجودم رشد کرد. سفر تنهایی، لبخند به آدم هایی که نمی شناختم، دوست هایی که اسمشون رو هم نپرسیدم و با هم خندیدیم، دیدار خواهری،داداشی، خنده، گریه، جدایی، جای خالی دردونه، دلتنگی واسه خونه و مامان بابا، دوری از همه ی بی قراری های روتین و تکراری.

روزهای خوبی رو داشتم و کمتر از 24 ساعت مونده تا به خونه برگردم، تا دوساعت دیگه هواپیما میرسه ایران و فردا هم باز حرکت دارم به خونه، نفهمیدم با کی اشک بریزم و با کی بخندم توی این راه برگشت. شاید عجیب و کمی سخت بود جای خالی دردونه، اما تجربه ی دوری این جوری اون هم قبل از شروع با هم بودنمون به نظرم تجربه ی به یادموندنی و شاید تکرار نشدنی باشه. از دور که نگاهش می کردم احساس کردم که چقدر عمیق دوستش دارم و چه عاشقانه براش وجود دارم. تنها که سفر کردم همه ی احساس های تجربه های شخصیم قوت گرفت، احساس اینکه وجودم در عین همراه شدن با یک آدم دیگه ای هنوز هم حس استقلال و یگانگی داره، احساس اینکه هرچند سخت اما می تونیم دور باشیم و عاشق.

بعد از همه ی بحران های کوچک و بزرگی که داشتم و روزهای دانشگاه که 4سال فرصت سفر رو ازم گرفته بود تجربه ی متفاوت و آرومی رو پشت سر گذاشتم؛ با همه ی بی قراری ها و بی تابی هایی که داشتم و جسارت تنها بودنم کم رنگ شده بود، اما عبور کردم…

نمی دونم این پست آپ میشه یا نه، نمی دونم برسم خونه کی میرم پای نت، اما قبل از ورودم به سرزمین همیشه پر هیاهو دوست داشتم یه کم حرف بزنم.

23 Mar 2011 11:01:55 PMچهارشنبه

دسته‌ها:روزانه های من
  1. ترانه
    03/26/2011 در 15:31

    چرا حس میکنم هستی کنارم
    چرا این رفتن را باور ندارم
    چرا گم میکنم روز و شبم رو
    چرا حس میکنم داری هوامو
    چرا هستی میون خواب و رویام
    چرا پُر میشه توی حُرم نفسهام
    دارم نفس نفس نبودنت را کم میارم
    میخوای بری تورا به این ترانه میسپارم
    ولی نرو، نرو… بمون…
    نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
    نرو بمون، نرو بمون، نرو بمون کنارم
    آخه ترانه هام همش بهونتو میگیرن
    اگه بری همه کهنه میشن بی تو میمیرن
    اگه بری چشام رو پشت جاده جا میذارم
    اگه بری خود بارون میشم واست میبارم
    دارم نفس نفس نبودنت را کم میارم
    میخوای بری تورا به این ترانه میسپارم
    ولی نرو، نرو… بمون…
    نرو که جز تو چاره ای به جز خودت ندارم
    نرو خیال نکن بدون تو دَووم میارم……..

    23مارچ 2011 ساعت 12:02

  2. ترانه
    03/26/2011 در 15:32

    فرشته، اومدی از دور، چطوره حال و احوالت؟
    یکم تن خسته ی راهی، غباره رو پر و بالت!
    فرشته ،اومدی از دور، ببین از شوق تابیدم !
    می دونستم می آی حالا، تو رو من خواب می دیدم!
    چه خوبه اومدی پیشم، تو هستی این یه تسکینه !
    چقدر آرامشت خوبه ، چقدر حرفات شیرینه !
    تو می ری…آره می دونم ! نمی ګم که بمون پیشم!
    ولی تا لحظه رفتن، یه عالم عاشقت می شم !

    24 مارچ 2011 ساعت 7:58

  3. ترانه
    03/26/2011 در 15:34

    برو اگه میخوای بری ،
    دلت نسوزه واسه من !!
    اینجوری که کلافه ای
    بد تره خب ، دل رو بکن !!
    بکن دل و از این همه خاطره های روی آب
    فک کن ندیدی ما همو حتی یه بارم توی خواب
    راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من !!
    اشکاشو پشت پای تو ، میخواد بریزه دل بکن ..
    من که نمی میرم ،اگه بخوای تو از اینجا بری
    چون میدونستم که تو از اول راه مســـافری !!
    شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی
    سپردمت دست خــدا ، که بی خدافظی نری
    غصه ی راهمو نخور ، شاید همینجا بمونم
    شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم
    راحت برو یه قطره هم گریه نداره چشم من
    اشکاشو پشت پای تو ، میخواد بریزه دلو بکن
    شاید نفهمیدی که من بی اونکه تو چیزی بگی
    سپردمت دست خــدا ، که بی خدافظی نری
    غصه ی راهمو نخور ، شاید همینجا بمونم
    شاید به مقصد رسیدم خودم فقط نمیدونم

    24 مارچ 2011 ساعت 8:30

  4. 03/26/2011 در 17:11

    فدای تو خواهری مهربون……..دوستت دارم……

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

