خانه > دسته بندی نشده > من، بلاگ، مسیر شخصی.

من، بلاگ، مسیر شخصی.

پیشنهادی شد که برم توی یکی از این سایت ها، همه دور هم، حرف و راه و روش و درد و خنده و از این چیزها. هیچ وقت و هیچ وقت نخواستم مسیر شخصی افراد رو نهی کنم یا برچسب بزنم روی روزانه های آدم های دور و برم. هیچ وقت توی سر اونی که میشینه سریال در پیت میبینه نزدم که اوی فلانی من رو ببین، گودر می خونم، بلاگ می نویسم سایت طراحی درو می کنم، نت تکون می خوره با خبرم، کجای کاری تو!! نه اینکه بگم من کار درستی می کنم یا نه فقط می گم توی هیچ زمینه ای احساس غرور نکردم که اگر مسیری رو میرم درست تره یا نه کسی که مسیر خیلی ساده تری رو میره عقب تره از من.هر آدمی همون مسیری رو میره که برای اونه، یکی این مسیرش رو خودش تعیین می کنه یکی از مسیرهای آدم های دیگه مسیر خودش رو پیدا می کنه. و برای من جذاب و گاهی هیجان انگیزه که آدم ها توی اجتماع های مختلف مسیرهایی رو میرن که گاهی ازشون یاد می گیرم و گاهی هم لبخند میزنم به سادگی روزمره هایی که چه ساده دل آدماش باهاش خوشه!

بگذریم، بلاگ نوشتن گوشه ای از مسیر شخصی ِ نوشتن من شده، نوشتن بخشی از بودن من بوده و هست. اگر اینجا نگران جیران، عارف، حامد، ایمان، ددی، ویلی، درختک و خیلی های دیگه می شم و جستجو می کنم روزانه هاشون رو، اگر دنیای نوشتنم مسیری رو میره که آدم های دیگه ای کم یا زیاد درگیرش شدن، فقط واسه این لذت بخشه که من توی مسیر شخصی خودم با این آدم ها همراه شدم، نه توی مهمونی های اجباری، نه توی اجتماع پر از خط قرمز… قشنگی این دنیا به بی پروایی و خودمون بودنه. دوستش دارم و دوستام رو هرچند اندک دوست دارمشون و خوشحالم از همه ی اندک هایی که نصیبم شده، که به قول استادم خدا رو دیگه توی ماکروها نمی شه پیدا کرد، اوج عظمت خدا توی میکرو و ذرات این خلقت با عظمته.

 

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. 02/09/2011 در 13:54

    یه پیوند پنهانی بین خیلی از وبلاگ نویس ها شکل می گیره،هم رو دنبال می کنیم و همین که نگران دیگران باشیم خودش موهبت بسیار والاییه…
    ممنون

  2. 02/21/2011 در 02:52

    ببین حالت داره خوب میشه.یه توصیه کتاب مبارزان راه روشنایی رو اگر گیر اوردی بخون.همینه دقیقا میگه ماها مبارز راه روشنایی هستیم چون رنج میکشیم..شک میکنیم..و این نشون میده که هنوز زنده ایم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

