خانه > روزانه های من > بیشتر از همیشه درد می کشم…

بیشتر از همیشه درد می کشم…

دیشب سکانس های عادت گونه ی این روزها را شکستم، شام نخوردم، پای تی وی و پی سی نرفتم، حرف نزدم، خوب و عاقل و مهربان نبودم، گرسنه خوابیدم، سعی کردم الکی احساس خوشبختی نکنم، راحت گریه کردم و به زور به خودم امید ندادم، هرچه فکر کردم هیچ آرزویی نیامد سراغم، مسیج شب به خیر نزدم، غذا نخورده مسواک زدم! به گمانم این یکی شکسته نشد، کلاً در هر حالتی باشم مسواک و حمام ترک نمی شه، شاید به این خاطر باشه که همیشه از اینکه وقتی می میرم کثیف و هپلی باشم هراس دارم، از اینکه آخرین تصویر ذهنی اطرافیانم از من زشت باشد نگرانم!

بگذریم، همه ی عادتهایم را قاطی کردم و اطرافیانم زیاد با منِ قاطی شده کنار نمی آیند، لیستی که برای سفر عیدم نوشته بودم خط زدم، تصمیم کبری گرفتم امتحان ارشد نروم، با دردونه ازدواج نکنم، و هزارتا اما و اگر که کمی سنگینی درونم را کم کند، اما نشد، برادرزاده ام پای تلفن بهم میگه چرا تو امشب بی هوشی؟ فکر کنم کلمه ی دیگه ای واسه صدای خسته ام پیدا نکرد، طفلی دلم براش سوخت، دلم برای همه ی اونهایی که من نباشم چی میشن، دلم برای خودم که می تونم الان خیلی جاهای دیگه ای باشم اما نیستم، برای خودم واسه این چهاردیواری اتاق که حبس شدم، واسه همه ی بدبختی آدم های دور و برم، واسه پای دوست 11 ماهم که شکسته، واسه تنهایی مامان، واسه بی حوصلگی های بابا، واسه آرزوهای دردونه، واسه انتظار خواهری، واسه همه ی دلتنگی ها و بی قراری ها… درد می کشم، بیشتر از همیشه دارم درد می کشم…

دسته‌ها:روزانه های من
  1. 02/03/2011 در 16:23

    پیشنهاد می کنم برای شکستن تمامی اون عادت ها،یه کار انجام بدید،زیاد به این مسئل فکر نکنید!ترک عادت رو ب انجام دادن کارای دیگه انجام بدید…این جوری اگر پیش برید کمی اذیتتون می کنه ها،من ازین کارا کردم!لزوماً نتیجه ی خوبی نمیدن!

  2. 02/07/2011 در 14:06

    تموم میشه…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

