خانه > روزانه های من > بار دیگر روزهایی که دوستش ندارم!

بار دیگر روزهایی که دوستش ندارم!

از اینکه بدانم چه خواهد شد زیاد خوشحال نمی شوم و گاهی عذاب می کشم، و این روزها روزهایی ست که مدام عذاب می کشم، روزهایم عین هم شده و می دانم سکانس بعد چه خواهد شد، بعد از اینکه چشم هایم را باز کردم و دیدم که ای وای باز زنده ام، باید بروم و تنهایی در بین ساعت 10 تا 11 ظهر تازه صبحانه بخورم، خیلی وقت است که تنهایی صبحانه می خورم! بعد باید کامپیوتر را روشن کنم و با ایمیل هایی روبرو شوم که از پیش همه را می دانم که فرستاده می شوند، هیچ چیز غیر قابل پیش بینی نیست، بعد باید بلند شوم و بروم غذا بخورم، بعد باید بخوابم، با اینکه خیلی وقت است که عصرها نخوابیده ام و فقط درون تختم وول خورده ام اما باید این پروسه صورت بگیرد بعد باید با قیافه ی آدم هایی که خواب آلودند و راضی اند از خواب بعدازظهر از تخت بیرون بروم، چایی یا شیر بنوشم، باز پای کامپیوتر برگردم و باز همان هایی که می دانم، باز شب می شود و شامی که دوستش ندارم، باز اخباری که حالم را به هم می زند، باز تختی که برای چندمین بار در روز باید بروم درونش و مثل آدم های موفق و خسته از تلاش حالت خوابیدن به خود بگیرم، و در بین همه ی این سکانس ها باید همان دختر عاقل بمانم، باید همان آدم سرزنده و خوشحال همیشگی باشم، باید اس ام اس بزنم، باید ایمیل بزنم به آن هایی که منتظرند، باید همانی باشم که بودم، نباید کفر بگویم، باید درس بخوانم، یعنی بگویم که می خوانم، باید یوگا کنم و تناسب اندامم را حفظ کنم، باید روزی دو لیوان شیر بنوشم و سالم بمانم، باید بگویم چشم، باید دیگران را از تنهایی در بیاورم،باید و باید و باید………. خسته ام از روزهایی که برای من نیست، از این هوای سنگین ، آدم ها، خودم ،از قالب هایی که اسیرم کرده اند…

دسته‌ها:روزانه های من
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

