خانه > مونولوگ از من به من > من ِ لجباز و بازیگوش درونم!

من ِ لجباز و بازیگوش درونم!

در حالی که کل امروز صبح، دانشگاه های مطرح دیزاین در دنیا رو بررسی می کردم و کلی فکر و خیال و اطمینان به خودم که روزی، جایی، لحظه ای، به هدفم می رسم، بعدازظهرش از عزیزی! مسیج اومد که ثبت نام ارشد یونی آزاد شروع شد جا نمونی! حالا بماند که همه می دونن تصمیم ندارم واسه ارشد دیگه آزاد برم، اما خب سریع جواب دادم که نه جا نمی مونم! و قرار نیست برم، دیشب هم یه پچ پچ دیگه دم گوشم شد که چه لجبازی حالا شرکت کن!

از همه ی اینا که بگذریم یه جورایی این لجبازی من که نه، این لجبازی هایی که نشونه اش پافشاری من برای بودن در مسیر شخصی خودم هست آزار میده بقیه رو، انگار یه کم زیادی دارم به سمت خودم پیش میرم، نمی دونم. گفتم که بدونی، هرچی اما و اگر و باید و نباید بیشتر، قدم های تو در مسیر شخصی ات استوارتر… پیروز باشی من ِ لجباز و بازیگوش درونم، دوستت دارم!

  1. Derakhtak
    01/31/2011 در 03:22

    Be so yurs

  2. 02/02/2011 در 13:41

    :*

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

