خانه > دسته بندی نشده > مرگ های آسون و اشتباه های تموم نشدنی

مرگ های آسون و اشتباه های تموم نشدنی

نمی دونم این احساسات کودکانه از کجا نشأت می گیره، اما این چندروز که خبر یه دسته گل تازه توی سرزمینم همه جا رو پر کرده و نمی دونم چندین نفر جونشون رو از دست دادند و چندین تا پدر و مادر سیاه پوش شدن، چندین تا دنیای دونفره برای همیشه نابود شده و … این چندروز حس بچه گانه ای دارم، میام توی حال مامان از اخبار می گن و حواسم رو پرت می کنم و میرم توی اتاق تا برنامه تی وی تموم شه و بحث عوض شه، با دردونه حرف می زنم ناراحته از عکس هایی که دیده و من سریع یه حرف دیگه میارم وسط و میگم نمی خوام بشنوم، توی فیس می رم بچه ها عکس پروفایلشون یه هواپیماست، و زودی میام بیرون و حواسم رو با یه چی دیگه پرت می کنم، و خلاصه هرجوری شده می خوام که نشنوم، که نبینم، که نفهمم، کودکانه یا غیرمنطقی اما دلم نخواسته بشنوم، نخواستم چون نتونستم، که خسته ام از مرگ های آسون و اشتباه های تموم نشدنی، که نمی خوام روزی، جایی، لحظه ای، یاد سرزمینم افتادم، یاد تعداد سقوط ها و اعدام ها و تیکه پاره شدن هاش بیافتم،همین الانشم تا عمر دارم اشک و ناله و اندوه و نداشتنه که توی خاطرات سرزمینم و مردماش وجود داره…

اگه نخواستم بدونم که امسال چندنفر دیگه عید پیش عزیزاشون نیستن، واسه بی تعهدی و بی تفاوتیم نیست، فقط دیگه نمی تونم…همین!

روح همه ی اونهایی که رفتند و نمی دونم چرا و کجا، شاد و آروم.

 

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. 01/13/2011 در 00:19

    حادثه در کل دنیا وجود دارد اما اینکه در این مملکت انقدر این حوادث متداول شدند بسیار دردآوره…
    11 حادثه ی هوایی در 10 سال،یک درصد جمعیت کل دنیا و در حدود 30% تلفات هوایی دنیا!
    همین کافیست تا بی کفایتی آقایان را در حفظ جان و مال مردم نشان می دهد…چه کنیم؟تقدیر این بوده که اینجا بدنیا بیاییم و این دردها را ببینیم،خدا نصیب کسی دیگری نکنه

  2. ترانه
    01/16/2011 در 07:39

    من که یک هفته است کارم اشک و آه….یکی از بچه های سایتی که عضو هستم با شوهرش و

    نی نی کوچولوش تو این پرواز بوده……………وقتی میرم وبلاگش دیوونه میشم……

    ………..صبر هم از صبوری ما خسته شده اما…………….

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

