خانه > رهایی, روزانه های من > پارادوکس روزهای رهایی

پارادوکس روزهای رهایی

سه روز می شه که پایان نامه رو تحویل دادم، بگذریم از اینکه روز عجیب و پرانرژی و متفاوتی بود، و روزهای تلخ و شیرین و پرخاطره ی دانشگاه به قشنگترین حالت ممکن تموم شد، اما بعدش که برگشتم خونه انگار که رفتم بالای یه قله ی مرتفع و فشار درونی و بیرونی ام یکی نیست و دچار یک ابهام و گیج و منگی خاصی بودم، از بیرون رها بودم و از درون غوغا، از درون ساکن بودم و از بیرون طوفانی، نمی دونم کلاً قاطی شدم و امروز یه کم بهترم و اومدم به عهدم وفا کنم و نوشتن رو جدی تر شروع کنم. امروز برای تسکین پارادوکس ایجاد شده رفتم خرید، مثل آدم هایی که توی زندان بودن یا تبعید، خیلی کیف کردم و حسابی مغازه ها رو گشتم و کلی هم نشون کردم واسه روزای بعد، دیروز هم چونان خانواده ی دکتر ارنست رفتم آرایشگاه بیچاره از کت و کول افتاد، خودِ عموی بنل شده بودم! والا!

حرف دیگه ای ندارم، باید گیج و منگیم یه کم بهتر بشه تا بتونم بنویسم، رهایی تجربه ی خوبی بود، تجربه ی شیرینی که روز تحویل کارت دانشجویی داشتم، روز تحویل رساله ی صحافی شده ی پایان نامه و دفاع از پروژه ای که با کلی دغدغه به پایان رسید، دو چندان بود و مثل همیشه سپاس قادر یکتایم را که در مسیر افسانه ی شخصی ام رهایم نکرده…

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

