خانه > روزانه های من > صدقه های مدرنیته…!!

صدقه های مدرنیته…!!

این روزها سرزمین من درگیر هیاهوی بی اساس ِ نان است! آری مردم سرزمینم این روزها پول هایشان را می شمارند تا قدری نان بخرند، این روزها صدقه مدرنیته شده، صدقه هایمان را درون دستگاهی ریخته اند که با رمز بتوانیم برداشت کنیم، آنقدر ابهام اطرافم را گرفته که وقتی هموطنم نمی تواند حتی کرایه اش را حساب کند شرمم می آید که از سرعت اینترنتم بنالم یا نگران مهاجرتم باشم، این روزها شرمم می شود از رفتن، از اینکه دغدغه های اطرافم را نادیده بگیرم، از اینکه من به دنبال نواختن ساز مورد علاقه ام باشم و آن طرفتر نوای سکوت شرم را بشنوم… این روزها دلم غمگین است، دلم فریاد می خواهد، دلم می خواهد خدا را فریاد بزنم و بگویم غمگین مباش، بگویم شرمگین مباش پیش فرشتگانی که شاید عجیب این روزها از اشرف مخلوقاتت غمگینی…

دلم فریاد می خواهد، نه به رفتن فکر می کنم و نه ماندن، دلم درد دارد، شرم دارد، دلم به اندازه ی همه ی ظلمی که محترمانه به آدم های سرزمینم، به من، به کودکان فردا…دیکته می شود غم دارد…

دسته‌ها:روزانه های من
  1. 12/23/2010 در 13:20

    بخاطر اینکه نپوسیم مجبوریم که بگیم یه روز خوب میاد،ناامید نیستم من اما مردم ما باید به سطح فکری و شعور اقتصادی و سیاسی بالایی می رسیدند که نه به این وضع دچار می شدیم و نه اینکه این وضع رو در حال حاضر مجبور به تحمل باشیم؛بحث پیچیده ای دارد این موضوع!
    فقط می توانم بگویم خیلی مسائل در این مورد درگیرند که لزوماً همه اش تاریک نیستند اما خوب تا وقتی آن بخش اول حل نشده به نظرم نباید انتظاری بیش از آنچه که امروز رخ می دهد داشت .

  2. 01/04/2011 در 04:42

    عجب نوشته قشنگی ..امیدوارم حالت بهتر باشه و مهمونی رفتن با لباس فرشی بهت ساخته باشه دختر کوچولو..

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

