خانه > میوه ممنوعه, زمزمه های تنهایی > بلندترین شبی که از تو دورم…

بلندترین شبی که از تو دورم…

یلداست، غمگینم… طعم بی نظیر انار را مزه مزه می کنم… طعمی که هردو دوستش داریم… حس عاشقی دارم وقتی دانه های قرمزش را می خورم. سراغ حافظ نمی روم، هنوز نیتم را نمی دانم که تفأل بزنم…دلم هوای تو دارد…دلم غمگین شده که امشب یلداست…امشب بلندترین شبی ست که از تو دورم..زمستان پچ پچش را شروع کرده، دستهای یخ زده ام تمنای بودنت را دارد…

مهربونِ دردونه ی من؛ یلدات مبارک.

  1. 12/21/2010 در 20:14

    Yalda mobarak!

  2. 12/21/2010 در 21:32

    یلدا بی تو غم بی پایانیست.

  3. ترانه
    12/22/2010 در 06:17

    من امشب چله نشین شب یلدایی چشمان تو ام

    چشم بر من بگشا ای سپهر روشن….

    به روزهای روشن آینده بیاندیش و باور کن که پس از این شب طولانی صبحی ست که بوی آغوش یار خواهد داشت.

  4. 12/22/2010 در 18:47

    خفه نشی!!! خیلی حالم خوب بود اومدم این رو هم خوندم الان دارم زر زر گریه میکنم…

    • 12/22/2010 در 20:03

      نمی خواستم جواب کامنت های این پست رو بدم اما نشد
      جیران ببخش ناراحت شدی، اما خیلی غمگین بودم
      زودی تموم شه برگردی ابران:(

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

