خانه > روزانه های من > زندگی در وقت اضافه!

زندگی در وقت اضافه!

این روزها حسابی درگیرم و نه قول معروف که با سند و مدرک اثبات می کنم وقت سر خاروندن ندارم حالا اینکه وقت بلاگ نویسی از کجا میاد بماند. الان که چیزی حدود دو هفته به تحویل پایان نامه بیشتر نمونده و اگر آسمان و زمین دست به دست هم بدهند من به رهایی دارم نزدیک میشم، حسابی دلم هزارتا کار می خواد که بکنم از کارهای مسخره و پیش پا افتاده ای مثل جوراب شستن! تا ابرو برداشتن نزد مشاطه جان و خرید و خوشحالی و بازار و گودر صفر کردن، تغییر دکور و فیس بوک بازی و خلاصه اونقدر کار توی ذهنم هست که قاطی میشن همه با هم. الانم از دست درد به زور دارم تایپ می کنم فقط و فقط به این دلیل که بعد از تحویل پروژه بیام این ها رو بخونم و یادم باشه وقتی فرصت وقت تلف کردن ندارم زندگی سرشارتر میشه و یادم بمونه که کلی کار دارم و چقدر دلم می خواد از همه ی ثانیه هام لذت ببرم، چقدر دلم زندگی میخواد…

دسته‌ها:روزانه های من
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

