خانه > دسته بندی نشده > حس ِ هفتم؟

حس ِ هفتم؟

یکی از احساس هایی که آدم ها دارند و نادیده اش می گیرند همین حس دوست داشتن است. حسی قوی مثل بویایی! شاید حس هفتم باشد چون هفت عدد مقدسی ست و دوست داشتن هم تقدس خاصی دارد؛ احساس خوبی دارد کسی که دوست دارد یا دوست داشته شود. می گویم حسی قوی چون به راحتی می توان فهمید که طرف دوستت دارد یا نه، از این دوست داشتن های عاشقانه و لاو ترکان نمی گویم ها! یه حس خاصی را می گویم که همه داریم، حسی که وقتی سوار اتوبوس می شوی و کسی که تا به حال ندیدی اش احساس می کنی که دوستش داری و یا بالعکس با اینکه طرف نه کفشت را لگد کرده نه مشتی کوبیده و نه اخمی، احساس می کنی دوستش نداری؛ این روزها این دوست داشتن را می گویند امواج مثبت و منفی و هاله ی انرژی و از این قبیل اسم های مدرنیزم و خوشگل پسند. گرچه یوگی هستم و انرژی های درونی و بیرونی را قبول دارم اما این حس فقط یک اسم دارد و همان دوست داشتن! جالبی ماجرا این است که آدم هایی که این حس را بهشان داری سریع می فهمند و همین طور آدم هایی که این حس را نداری! خیلی زود درک می شود که طرف را دوست داری یا نه، که این حس هفتم برای او کنتور می اندازد یا پایش را کرده توی یک کفش که همان صفر بماند! می گویم صفر چون اگر منفی شود می شود تنفر، شاید این دوست نداشتن تنفر هم نباشد، یه جور آری یا نه است. خیلی کم پیش آمده که کنتورحس هقتمم صفر بماند اما وقتی هم مانده لامصب تکان نمی خورد! این جاست که گاهی حرف زن هم یکی می شود و این لج بازی من هم که ماشاا… کم از بیلبورد تبلیغاتی ندارد و همه از آن باخبرند از حس اول بگیر تا حس هفتم و هشتم و الی آخر!

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. 12/06/2010 در 00:23

    موافقم اما خودم به شخصه حس های منفی اطرافم را به طرز عجیبی دریافت می کنم یعنی کسی که با من مشکل دارد اگر جلوی من انواع و اقسام اعمالی که در ظاهر نشان از محبت دارد را بروز دهد اما براحتی متوجه احساس منفی اش می شوم اما در مورد دوست داشتن ها مشکوکم یعنی انقدر گول خورده و ساده لوح هستم در این موراد که اکثراً اشتباه در می آید و قابلیت اعتنا ندارد .
    در مورد اون بیلبورد و این ها: بهرحال شما یک متولد آبانید دیگر:))

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

