خانه > رهایی > افسانه ی شخصی

افسانه ی شخصی

این روزها که حرف از مهاجرت به یک کشور غیر آسیایی را بیشتر و جدی تر می زنم و مدام با خنده های عجیب اطرافیان نزدیکم مواجه می شوم، و مدام حرفهایی می شنوم از نشدن ها و نرفتن ها عجیب یاد روزهایی میافتم که بعد از چهار سال به اجبار درسی که دوست نداشتم را خواندم و برای طراح شدن تلاش می کردم و هی زمزمه ها می گفتند که نمی شود و همان زیست و شیمی خودت را بخوان و هی نشدن، هی نباید…

عجیب تر آنکه همان هایی که می گویند نمی شود وقتی شد چه متعجبانه گفتند که مبارکت باشد! چه دردآور بود که سر کلاس زیست بنشینی و فیگور استادت را بکشی، زنگ تفریح مدام طراحی کنی و هی به تو بخندند که این چیزها برای تابستان و اوقات فراغت است… و چه حس خوبی بود وقتی کارت دانشجویی ام را گرفتم و رویش دانشجوی کارشناسی طراحی صنعتی ثبت شده بود… حس خوب و دوست داشتنی و بی نظیری ست وقتی با همه ی نبایدها و موانع بتوانی خودت باشی… این روزها هم می گذرد می دانم، روزی از کشوری که نمی دانم کجای این کره ی خاکی ست، بلاگم را آپ می کنم و مرور می کنم خاطره ی تلخ خنده های نباید را….

دسته‌ها:رهایی
  1. 11/25/2010 در 16:06

    خوشابحالتون انقدر اعتماد به نفس دارید من هم همین شرایط رو پشت سر گذاشتم و دارم می گذارم با فرق اینکه من بازنده ی این نشدن ها بودم تا به اینجای کار تا خدا در ادامه چه بخواهد و من چقدر ارادم قوی شده باشه…

    • 11/27/2010 در 19:29

      آره شاید خوش به حالم باشه اما خیلی سخته برخلاف جریان آب حرکت کردن؛ خیلی…
      امیدوارم پیروز باشی

  2. ترانه
    11/29/2010 در 18:33

    هرچه شب تاریک تر تابنده تر باشد سهیل
    از حسادت نام ما بر زبان ها افتاده است…
    میدونم که خودت رو درگیر حاشیه ها نمیکنی…پس به امید روزهای روشن آینده.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

