خانه > سوم شخص مفرد > خودت را برای من دوست داشته باش!

خودت را برای من دوست داشته باش!

میل ها رو زیر و رو می کردم و توی گودر چرخی می زدم، یکی از اقوام اومد دیدن بابا، پذیرایی کردم و باز نشستم پای کارم، درسته میگن نمی دونم چی چیه سمع زشته و ال وبل اما الان حرف جالبی شنیدم توی نصیحت هایی که داره به بابا می کنه دلم نیومد چیزی ازش نگم؛

میگه یکی از دوستاش کشته مرده ی بچه هاش ِ و هی میگه دوستشون دارم، عاشقشونم و … بعد بهش گفته دروغ میگی! اگه دوستشون داشته باشی، اگه واقعاً دوستشون داشته باشی! مواظب خودت هستی تا بچه هات همیشه بگن به جون پدر مادرم قسم، نه اینکه به ارواح ِ خاکِ …. نکته ی ظریفی بود و خوشم اومد از حرف های نصیحت گونه یی که صداش توی اتاق من اومد…

خوبه که یاد بگیریم اگه دلمون واسه ی وجود خودمون نمیسوزه، به حال آدم هایی بسوزه که دوستمون دارند… البته که خودم رو خیلی دوست دارم اما همیشه دلم میگیره از اینکه اطرافیانی که دوستم دارند رو دلگیر کنم از نبودنم…

دسته‌ها:سوم شخص مفرد
  1. 11/18/2010 در 16:57

    این هم یک جور نگه به مسألست که بدم نیست

    • 11/18/2010 در 22:17

      هرکسی باتوجه به وسعت دید خودش دنیا رو می بینه، اما از همون افراد معمولی هم میشه نکته های جالبی رو بررسی کرد

      • 11/18/2010 در 23:18

        اصلاً منظورم این نبود که این نوع حرف حرف یه آدم معمولیه هـــــــــــــا:)
        جالب بود برام،پیش از این هم مشابه همچین حرفی رو شنیده بودم و اینکه این فکر چقدر بر زبون جاری میشه از سوی افراد برام جالب بود،یه جورایی!!!منطقیم به نظر میاد من در موارد دیگری از این لفظ که : آدمی که خودش رو دوست نداره دیگران رو هم نمی تونه دوست داشته باشه استفاده کردم که ماشابه همین حرفه اما خوب جاش برام جالب بود .

  2. ترانه
    11/19/2010 در 06:03

    امروز با ناامیدی به بلاگت سر زدم چون میدونستم سرت شلوغ بوده گمان نمیکردم آپ کرده باشی اما کلیییییییی ذوق زدم…
    واقعا نکته مهمی واشاره کردی!چندین بار خوندمش!این نصیحت و آویزه گوشم خواهم کرد تا ابد….ممنون که با نوشته هات خیلی چیزها رو موندگار میکنی تو ذهنم.
    به خاطر تمام کسانی که دوستت دارند مواظب خودت باش…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

