خانه > دسته بندی نشده > حسادت زنانه، فوری،فوری!

حسادت زنانه، فوری،فوری!

حس حسادت زنانه و عجیب و غریب و پیچیده ای دارم نسبت به دختری که شاید در آینده باشد و هی بچسبد به پدرش و هی من حرص بخورم!

والا!

 

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. 11/18/2010 در 16:53

    خوشابحال پدر اون دختر:)
    یکی از حس های دلنشین و خوب زن ها همین حسادتست:D

    • 11/18/2010 در 22:14

      چرا خوش به حال!!!از خودش باید بپرسی واقعاً حالش چطوره!:)))
      جداً دلنشینه؟ هنوز این پستم رو نخونده اما خبر داره که حسودم در این مورد:)

      • 11/18/2010 در 23:21

        یک دیالوگ به یاد ماندنی رو لعیا زنگنه توی فیلم «مدار صفر درجه» گفت با این مضمون : که حسادت ناشی از علاقس:)
        واس همین خوشبحال بابای دختر دیگه:))

  2. ترانه
    11/19/2010 در 05:57

    قربون اون دختر ناز نازی بشم مننننننننننن :)
    قربون تو هم بشم من که عین خودم در این مورد حسودی!من که فکر کنم آخرش دیوونه بشم،اون روز که اون لباسهای نی نی روواسه شوخی خریده بودم و نشونش دادم وقتی دیدم داره قربون صدقه لباسها و بچه نداشته اش میشه زودی لباسها رو جمع کردم!قایم کردم! فک کن!!!!!!!!!!!!!دیگه خودت بخون تا آخر ماجرا رو!
    خوب حق داریم دیگه…والا!

    • 11/19/2010 در 12:42

      نه دیگه عزیزم، اینجوری که نباشین دیگه!:)))) ما چون خیلی دوریم از بچه حسودبازی در میاریم:)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

