خانه > دسته بندی نشده > حال ِ خوش لحظه ی اکنون

حال ِ خوش لحظه ی اکنون

خب گویا خیلی ها نگران این مصرف دخانیات من شدند، امروز خیلی بدتر از دیروز بودم، اما عصر یه دوساعتی رفتم یوگا و بهتر شدم، یعنی خیلی بهتر شدم، وقتی استادم میگه حال ِ خوش لحظه ی اکنون واقعاً احساس می کنم که چقدر درگیر دیروز و فردا شدم، و چقدر این نعمت اکنون رو از دست میدم! خلاصه که رفتم روی سَرَم یه کم عقلم دوباره برگشت سر جاش!

مرسی از همه که نگران معتاد شدن من شدند، خب آدمه دیگه! البته زیاد هم دنبال این کار نمی خواستم برم، گفتم خاله سوسکه به این بهونه می خواست بره منم به همین بهانه برم باز یه چی نگم بگن عاشق شده و مجنون شد و… که اصلاً خوشم نمی یاد! به اندازه کافی برچسب دیوانگی رو بهم زدند دیگه بسه! والا!

یه چند وقتی تصمیم دارم از خودم نگم و برم توی فاز عرفان و جامعه شناسی و روان شناسی و خاله زنک بازی و آشپزی و ازاین کارهای خاله جون جونیا! زیادی نق نوشت شده اینجا، حوصله ام سر میره! فقط به همتون بگم تا پشیمون نشدم و هنوز انرژی یوگا توی وجودمه؛ دوستتون دارم، بی دلیل، با دلیل… بی بهانه، با بهانه…

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. 11/15/2010 در 00:23

    خوب نشون میده دوستان وبلاگ نویس و وبلاگ خونتون من جمله من چقدر آدمای خوبی هستیم که نگران معتادشدنتون بودیم:)))…خداییـــــــــــــش
    اون پاراگراف آخرتون منو کشت یعنی : عرفان و جامعه شناسی و روان شناسی و خاله زنک بازی و آشپزی واقعاً خیلی شبیه بهمند واقعاً:))
    دست گلتـــــــــــــون درد نکنه واقعاً:D

    • 11/15/2010 در 10:50

      آره واقعاً آدمای خوبی هستین!جدی:)
      خب نه شبیه به هم که نیستند، گفتم یه کم مولتی بشم، همین
      گرچه که این پست یه پی نوشت داشت که اضافه اش نکردم؛ یه ساعت نرسید این حال خوش، همچی زدن توی برجکم که همه چی پرید رفت…
      شاد باشی همیشه دوست وبلاگ نویس :)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

