خانه > نِق نوشت > می خوام برم قلیون بکشم!

می خوام برم قلیون بکشم!

هرروز صبح که صفحه ی میل و گودر باز میشه بعدش وردپرس و پیش خوان بلاگ، و هرروز هم میرم که پست تازه بذارم اما نمی شه، حرفم نمی یاد، نمی دونم چی شدم، از زیادی ِ حرف و برنامه و آرزو و کلی هیجان به نهایت سکوت و بی حرکتی رسیدم. هرروز هم یه تکه جدید به این آینده ی پرهیجان اضافه میشه و من موندم و کلی راه ِ نرفته و کلی راهِ نا تمام که باید تموم بشه! از پایان نامه نیمه جون بگیر تا تابلوی تموم نشده، شال گردن بافته نشده، آرایشگاه نرفته، ویندوز عوض نشده و درس خونده نشده و دردونه ی بین زمین و هوا و خلاصه جایی که الان هستم چهارراه که هیچی، هزار راهه فکر کنم! پای کامپیوتر خودم رو با گودر و فیس و ایمیل و سرچ سرگرم می کنم و زود هم خسته میشم و ترن آف! تا حالم خوبه و یه کم انرژی دارم که کار کنم یا مهمون میاد و یا تبی، لرزی، سرفه ای و خلاصه بهانه ها صف کشیدند و هی همدیگه رو هل میدن که اول بشن!

شاید همه روزی توی همچین شرایطی باشند، کلاً هرکاری هر مسیری به آخرش که میرسه نفس نفس میشه، جون ِ آدم رو بالا میاره تا خلاص بشی، حالا درسته دلم می خواد زودی از شر ِ کارشناسی راحت بشم اما زیاد هم نگرانش نیستم، ولی ماشاا.. مردم که بی کار نمیشینن، هیچی هم که گویا مهم تر از این نیست! بعد از سلام این روزها دیگه حفظ شدم؛ کی پایان نامه ات تموم میشه! آره، اینجوریه! حواستون باشه! روبیک و مسابقه هم که فعلاً در تعلیق مونده و بساطی داریم گلستون و خلاصه اگه یه روز منم مثل خاله سوسکه راهی شدم فرار کنم از همه ی راههای مونده کسی نیاد بگه کجا میری ها…! اصلاً می خوام برم قلیون بکشم! والا!

 

دسته‌ها:نِق نوشت
  1. reyhan
    11/13/2010 در 23:59

    نه عزيزم ، دود و دم حلال مشكلات نيست . اين كارو نكني هااااااااااااا D;

  2. 11/14/2010 در 12:24

    می خواید برید معتاد شید؟؟؟؟؟؟:D…نکنید این کارارو ای بابا
    منم زیاد تو این موقعیت ها بودم و گاهی هم باز برام پیش میاد اما راهی رو که در پیش گرفتم و به نظرم از این معطلی و اضافه شدن افکار منفی جدید جلوگیری می کنه این بود : از هر کددوم که می تونید شروع کنید اگر کاریه که باید انجام بشه و حتی ازش تنف هم دارید شروع کنید چون بالاخره باید انجام بشه،همون انقدر سرگرم و مشغولتون می کنه که یواش یواش انجام تمامی کارها براتون قابل تحمل میشه حتی حال بهم زن ترین هاش:)

  3. ترانه
    11/14/2010 در 16:10

    وای چه راه کار جالبی!نمیشه بیای اینجا با هم قلیون بکشیم؟بعدشم یک قهوه توپ استار باکس و یک کم دیوونه بازی و جیغ و داد و بعدهم پای برهنه لب ساحل…به پیشنهادم فکر کن…:)
    امیدوارم هرچه زودتر از شر کارهای نیمه تمام راحت بشی.و بعد بیای پیشنهادم و اجرا کنیم :)

    • 11/14/2010 در 20:48

      به به می بینم که پایه شدی شما!!! نه دیگه بیام اونجا فقط شاپینگ و عکاسی و شادی بازی
      :)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

