خانه > میوه ممنوعه, زمزمه های تنهایی > آغاز روز بودن ِ من…

آغاز روز بودن ِ من…

برای روز ميلاد تن من،
نمي خوام پيرهن شادی بپوشی
به رسم عادت ديرينه حتی،
برايم جام سرمستی بنوشی
برای روز ميلادم اگر تو،
به فکر هديه ای ارزنده هستی
منو با خود ببر تا اوج خواستن،
بگو با من که با من زنده هستی
که من بی تو نه آغازم نه پايان،
تويی آغاز روز بودن من
نذار پايان اين احساس شيرين،
بشه بی تو غم فرسودن من

نمی خوام از گلهای سرخ وآبی،
برايم تاج خوشبختی بياری
به ارزشهای ايثار محبت،
به پايم اشک خوشحالی بباری
بذار از داغی دستهاي تنها،
بگيره هرم گرما بستر من
بذار با تو بسوزه جسم خستم،
ببينی آتش و خاکستر من
تو ای تنها نياز زنده موندن،
بکش دست نوازش بر سر من
به تن کن پيرهنی رنگ محبت،
اگه خواستی بيايی ديدن من

که من بی تو نه آغازم نه پايان،
تويی آغاز روز بودن من …

پ.ن: گاهی دلتنگی های آدمی را هیچ کلمه ای بیانش نمی کند…

  1. 11/03/2010 در 23:13

    قشنگ بود مرسی

    • 11/03/2010 در 23:21

      نمی دونم ترانه ی معین شاعرش کیه، اما الان شدید وصف حالمه…
      مرسی از حضورتون

  2. ترانه
    11/04/2010 در 08:53

    سلامممممممممممممممممممممممم به بهترینم:
    در سالگرد بهترین روز زندگیم آمدم تا از راه دور به کسی که با آمدنش به این کره خاکی بهترینها را برایم به ارمغان آورد یادآوری کنم که چقدر دوستت دارم.
    ******************************

    روز تولدت شد و نيستم اما كنار تو
    كاشكي مي شد كه جونمو هديه بدم براي تو
    درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم
    بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم
    ميخوام برات تو روياهام جشن تولد بگيرم
    از لحظه لحظه هاي جشن توی خيال عكس بگيرم
    من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون
    چراغوني جشنمون، ستاره هاي كهكشون
    به جاي شمع ميخوام برات غمهات و آتيش بزنم
    هر چي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم
    تو غمهات و فوت بكني منم ستاره بيارم
    اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بكارم
    كهكشونو ستاره هاش درياو موج و ماهياش
    بيابونا و بركه هاش بارون و قطره قطره هاش
    با هفت تا آسمون پر از گلاي ياس وميخک
    با ل فرشته ها و عشق و اشتياق و پولک
    عاشقتو يه قلب بي قرار و کوچک
    فقط مي خوان بهت بگن :.

    تولدت مبارک*****************************

    • 11/05/2010 در 11:07

      مرسیییییی عزیزم..
      خواهر جون ناز خودمی
      می بوسمت از راه دور:*

  3. 11/04/2010 در 16:42

    ایشالله همیشه شاد و خوش و اینا باشید:)

    • 11/05/2010 در 11:08

      ممنون، شما هم همیشه موفق و شاد و اونا باشی :)

  4. Derakhtak
    11/07/2010 در 02:47

    دل تنگی های آدمی را باد ترانه ای خواند…
    تولدتونم با تاخیر مبارک!
    من همیشه واسه تبریک تولد یاد این میفتم:صبح ها وقتی خورشید در می آید متولد بشویم…

    • 11/07/2010 در 11:31

      مرسی عزیزم؛
      عاشق اون جمله ی اولی هستم که گفتی، دلتنگ که هستم با خودم زمزمه می کنم
      همیشه شاد باشی..
      این مدت یه کم درگیرم نتونستم بیام بهت سربزنم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

