خانه > روزانه های من > روزهای آغازین ِنوامبر 2010

روزهای آغازین ِنوامبر 2010

  • رفتن به دانشگاه و تکمیل گروه واسه مسابقه و دبیرستان بازی ِ بچه ها و من می خوام با این باشم و من با اون … و نمی دونم کی بزرگ میشن! و سرانجام ثبت گروه ِ «روبیک» به سرگروهی ِ اینجانب!
  • بعد از یه سال یوگی بودن، یکشنبه سرانجام رفتم شیرشاسان و آی که چه حالی بردم اساسی…
  • دیشب باز خواهر جونِ مهربون غافلگیرم کرد و از آن سوی مرزها که حرف می زد گفت برم توی اتاقش و باز هدیه تولدم رو یواشکی قایم کرده بود و کلی ذوق زده شدم و این شروع نوامبر واسم کلی خاطره داشت پیشاپیش، حالا کو تا چهارم، نمی دونم این همه عشق رو می تونم جبران کنم یا نه!
  • امروز هم که دردونه جان لطف کردند و دو روز زودتر در ملاء عام من رو شرمنده کردند، واقعاً من می دونم با ایشون! یه موزیکی بنوازم تا همیشه یادش بمونه! مرسی عزیزم…
  • خوشحالم واسه ی این همه مهربونی، و با اینکه امسال زیاد از اومدن تولدم حس خاصی ندارم و شاید کمی هم دلتنگم، اما ممنونم از خدای مهربون و مهربونی هاش، از همه ی مهربون هایی که کنارم هستند و نیستند…

پ.ن: دوست جون هم امشب عجیب غافلگیرم کرد! وای مرسی دوست خوبم … نمی دونم امسال چرا تولدم پیشاپیش مبارک شده! :)

دسته‌ها:روزانه های من
  1. reyhan
    11/02/2010 در 23:05

    :) من كه اين وسط نبودم. تولدت مبارك بهترين دوستم. ميخوام هميشه لبخند رو رولباي قشنگت ببينم. عاشق اون اشكتم كه وقتي ميخندي از چشات مياد. خيلي تولدت مبارك. يه تكه ازون كيك خوشمزه واسه منم نگه دار ;)

    • 11/02/2010 در 23:19

      :)
      نبودی اما اومدی، خدا پی نوشت رو از ما نگیره!
      دوستت دارم مهربون

  2. ترانه
    11/03/2010 در 06:31

    سلام عزیزم:

    *اسم گروه مسابقتون حرف نداره،آخر مهندسی و توانایی.کسی این اسم و میذاره که یک بار لااقل روبیک حل کرده باشه دست زدن به روبیک جرات و توانایی میخواد،رقابت با گروه روبیک هم همینطور.پس حتما موفق میشید.

    *خوش به حالت که شیرشاسان رفتی،دنیا از زاویه کله پا بودن خنده دار میشه، نه؟

    *تولدت هم مبارک***** بهترین آرزوها رو برات دارم که لایق بهترینهایی.امیدوارم به هرچی میخوای برسی.به هرچی توی اون دل دریایی ات میگذره…به همه همشون…موفقیتت،سلامتیت،شادیت و آرامشت رو از خدای مهربون میخام.هرکس هم هرکاری کرده قابل تو رو نداشته :)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

