خانه > دسته بندی نشده > اپیزودهای زندگی

اپیزودهای زندگی

  • امروز صبح خط خطی ِ غمناکِ عاشقانه شدم، این هوای بارونی و ابرهای تودر تو هم مزید برعلت شد و با اینکه کارش امروز کم تر بود اما سالی گذشت تا برگشت خونه و منم که وای به حالی که دلم جورجوری ِ خط خطی شه…
  • عصر خواستم بخوابم نشد و همون چند مینی که خوابم برد همه ی عالم و آدم و فک و فامیل ریختند توی خوابم و اونقدر گنگ و مبهم خواب دیدم که همون بهتر که بیدار شدم…
  • یه دو ساعتی با یوگی ها یوگا کردیم و حالی بردیم اساسی و کل پریشان حالی هامون رو دادیم به زمین و از لحظه ی اکنون انرژی گرفتیم و رب شیرشاسان رفتم و دنیای برعکس هم حالی داره ها! با دنیا عوض نمی کنم این حرکت های عجیب غریب ِ یوگا رو…
  • اخبار هم تاریخ ثبت نام ارشد رو اعلام کرد و چه شود…
  • زندگی شاید همین باشه؛ خنده، گریه، غم، شادی، تاریکی، نور، بودن، نبودن،…
  • دوستت دارم، همین…
دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. Derakhtak
    10/28/2010 در 17:42

    من عاشق عاشق اینجور هواهام!یعنی دیوونشما:))
    .
    .

    شاید…

  2. 10/30/2010 در 10:45

    :)
    شاید چی؟
    هوای بارونی بعضی وقتها خوبه، اما بعضی لحظه ها هم همچی نمک می پاشه رو زخم ;(

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

