خانه > نِق نوشت, روزانه های من > کلاس ِهیچُم!

کلاس ِهیچُم!

my colored world

امروز دیگه بعد از چند هفته رفتم خرید، و درحین خوشحالی از دیدن ویترین های رنگارنگ و کلی هیجان لوازم خونه وجینگولک های جذاب، یه لوازم تحریر هم یافتم و طبق معمول درس و مشق مدرسه و به یاد ایام، چندتا روان نویس رنگی و دفترچه گرفتم، بلکه به هوای اونا بشینم یه کم بخونم! حالا از من گفتن، اگه من امسال ارشد قبول شدم، شما بیا اسم بلاگم رو هرچی می خوای بذار! نمی شم دیگه! وضعه درس خوندنه خب! پایان نامه کارشناسی هم که رو هواست، مدرک هم نداریم هنوز و کلاً شما ما رو همون دیپلم حساب کن! والا!

  1. Derakhtak
    10/27/2010 در 00:46

    :))) من عاشق جینگولکم:) لوازم تحریرم که نگو!بخون قبول شی دیگه:))من که حالا وقت دارم یه دو-سه سالی:)

  2. 10/27/2010 در 12:43

    خوشابحالتون،سربازی ندارین که:))

    • Derakhtak
      10/27/2010 در 16:31

      نح خیرم:))!منظورمو نگرفتی:)) من سال دوم کارشناسییم دونقطه دی!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

