هذیان!

دو روز تب داشتم و حال ِ خوبی نداشتم، امروز کمی بهترم اما باز هم حالِ خوشی ندارم. کلی میوه و آب میوه و کلا هرچی که درونش میوه باشه خوردم که با این ویروس ناخونده مبارزه کنم چون اصلا آمادگی سرما خوردگی و گیج و منگی را نداشتم اما خب اندکی نصیبم شده و هنوز هم که کامل خوب نشدم و هر لحظه یه کم بی دقتی کنم بدتر می شوم! حالا بماند که دیشب با این وضع بستنی خوشمزه ای نوش جان کردم.کلاً به من بگویند کاری را نکن، هنوز حرفشان تمام نشده انجام می دهم! ریشه هایی از لجبازی درونم هویداست، بین خودمان بماند.

الان هم برای چک میل آمده بودم، گفتم نیم نگاهی هم به اینجا بیاندازم، با هر نفسم تمامی مجاری تنفسی جیزجیز می کند. یه کم بلاگم به سمت نق نوشتی دارد پیش می رود و از این بابت زیاد راضی نیستم، انگار تریبون آزادی شده که هی من بیایم نق بزنم!

حالمان خوب می شود، این بار دیگر باور کن!

  1. 10/23/2010 در 13:18

    بین اون قسمت » ریشه هایی از لجبازی درونم هویداست، بین خودمان بماند.» و پست بعدیتون در مورد آغاز آبان و متولدینش،رابطه ی عمیقی وجود داره .:D
    این سرما رو همه دارن می گیرین،منم دو سه روزه همچین حسش می کنم…ایشالله همه سالم باشن

  2. ترانه
    10/23/2010 در 13:28

    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
    وجود نازکت آزرده هیچ گزند مباد

    امیدوارم زود زود خوب بشی و باور کنیم حالت خوب است و بلا دور بشه ازت.

  3. reyhan
    10/28/2010 در 21:18

    پس اي دوست اصلا خونه ي ما نيا

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

