گیج و منگ

حالا من یه بار گفتم اونایی که مرا می شناسن، اینجا سعی کنن نشناسن، اما خداییش گویا نیام و ننویسم هیچکی سراغی نمی گیره! یه وقت دچار خیالات نشین و فکر کنید سوژه ها پریدن و زندگی اونقدر بروفق مراد شده که کی دیگه نیاز به نوشتن داره! نه برعکس؛ اونقدر دارم که موندم از کجاش بگم! اونقدر گیج و منگ و خط خطی و معلق شدم که نمی دونم دیگه چی بگم!

واسه همین به جای نوشتن رو آوردم به فکر کردن به آرزوهای فانتزی و لوکیشن های آرامش بخش و خونه ی حیاط دار و چرندهایی که می دانم اگر هم باشند زیاد فرقی در آرام بودنم نمی کند!

در تمامی ابعادی که فکرش را بکنید خسته ام! از زندگی و شور و هیجانش بیزار شده ام! اگر اهل روانشناسی حرفهایم را بخوانند حتماً روان گسیختگی حاد را برایم تشخیص می دهند و یا اگر در جمع خاله زنک جان ها چند کلمه از احوالاتم را بگویم  برایم هزار جور دعا و ثنا می بافند که شاید به زندگی بازگردم! هرمرحله ای از زندگی و هر تغییری  بحران های خاص خودش را دارد اما یکی بیاید مرا روشن کند من که سر جای خودم ایستاده ام و به قول استادم حال خوش لحظه ی اکنون را تجربه می کنم، پس این زندگی و دنیا و عجایبش چه مرگش شده که هی دور سرم می چرخد و به اعمالم می پیچد و در روند مراحل زندگی ام تداخل ایجاد می کند! هان؟

silent scream

  1. ترانه
    10/20/2010 در 08:48

    سلام:
    سکوت خواننده هاتو به پای این نذار که ازت سراغی نمیگیرن چون فکر میکنن همه چی واست عالیه!شاید به این دلیل که خودشون هم تو زندگی خودشون گم شدن!این روزها زندگی بدجوری گیر سه پیچ داده به خیلیهامون.
    امیدوارم خیلی زود واست همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش بره.و برامون بنویسی:
    باور کن حال ما خوب است.
    واونوقت از شنیدن خوبی حالت، من حتی برای چند ثانیه از هجوم وحشی افکار بی انتهام بیرون بیام.
    سبز باشی و برقرار.

    • 10/23/2010 در 10:47

      مرسی لطف داری عزیزم، اگه ناراحت نمی شدین کلاً تیک دیدگاهها رو هم برمیداشتم، چون نمی تونم همه رو جواب بدم شرمنده ی لطف خواننده ها میشم!
      تو هم همیشه شاد باشی

  2. 10/22/2010 در 16:55

    اگر اون قسمت شور و هیجان رو از نوشتتون حذف کنیم،حال و احوال من هم مثل شما میشه…من که سر میزنم به نوشته هاتون هر چند نمی شناسم کلاً اما شما دیر به دیر آپ می کنید دیگه:)

    • 10/23/2010 در 10:49

      مرسی که سر می زنی؛ یه کم زندگی ام حالت پایدار بگیره بیشتر می نویسم،بیشتر جواب میدم، بیشتر می خونم، نبودن هارو به حساب کم لطفی نذارین!
      موفق باشی

  3. reyhan
    10/28/2010 در 21:08

    :(

  4. reyhan
    10/28/2010 در 21:09

    واقعا گيج و منگ از اين همه نفهمي ها

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

