Love Mattress

حوصله ی هیچی رو نداشتم و خیلی اتفاقی یکی از میل ها رو باز کردم، جالب بود برام؛ تشکی برای عشق! لینک مصاحبه رو زدم و به نظرم توی دنیای طراحی صنعتی و از طرف یک طراح ایرانی کار جالبی بود. اما خب مثل همیشه این همه ی ماجرا برای من نیست، رفتم توی فکر که واقعاً اگه تشکی به اسم عشق باشه همه چی درست می شه؟ واقعاً مشکلات زناشویی ما همیناست دیگه؟

البته که کار آقای مجتبوی قابل احترام و خلاقانه است و وقتی برنده ی Red-Dot بشه من هنوز در جایی نیستم که بخوام خرده بگیرم و خودم شخصاً از طرح لذت بردم و با توجه به حوزه ی کاری ِ طراحی صنعتی حق  مطلب ادا شده؛ اما حرف من از ابعاد  دیگه و لایه های دیگه ی اجتماع و زندگیه که آیا واقعاً همه چی درسته؟ آیا توی دنیای دو نفرمون همه ی احترام ها، همه ی وظایف، بایدها، نبایدها، همه ی ملزومات با هم بودن رو رعایت کردیم و عشق بازی ها اونقدر در حد ِ کمال و آرامش و رضایت طرفین هست که مشکلات جانبی اش رو این جور طرح ها حل کنند. خب طرح هنوز در حد ِ کانسپت هست و معلوم نیست از فیلترهای نهایی رد بشه یا نه! اما واقعاً چه دنیای گلستونی باشه اون دنیایی که همه ی آنچه که از عشق باید رو داشته باشیم و این چیزها نهایت آسودگی رو برامون فراهم کنه!

mattress

لینک مطلب رو هم میذارم خودتون تمام جوانب طرح رو بخونین، البته اگه از دنیای ID لذت ببرین!

Love mattress

پ.ن: حالا که فیلد کاری ِ منم  لو رفت، از این به بعد طرح جالب دیدم یه کم از دیدگاه خودم و این حلاجی کردن های همیشگی ام طرح ها رو بررسی می کنم، البته این طرح از دستم در رفته بود و یه دوسالی دیر بررسی شد!

  1. 09/30/2010 در 16:01

    خداییش طرح جالبی داده البته تو همین زمینه خوب منم برام سؤاله که آیا همه مشکلات همیناست بین مرد و زن ها؟؟؟به نظرم توی حداقل ایران این جوور چیزا حل کننده ی مشکلات بین طرفین نیست و مشکلات بسیار پیچیده تر از این بحثاست اما خوب این دلیل نمی شه مخ یک طراح صنعتی به همچین چیزی نرسه و روش فکر نکنه .
    بی تردید رشتتون همیشه یک رشته ی جذاب بوده و هست .
    من نتونستم لینک دو تا محصول دیگرشون رو باز کنم و ببینم،یعنی باز نشد .

  2. ترانه
    10/01/2010 در 05:32

    خیلی عالی بود طرحش.
    درود بر دستان توانای طراحان صنعتی.
    منتظر آثار شما هستیم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

