فریادهای بی صدا

«فریادهای بی صدا….»

باز دلم گرفت…دلی که هر روز در تلاشم تا آرام باشد، تا بی تاب نشود… ولی چه کنم که هر چه برای آرامش تلاش می کنم، هستند علت هایی که دریای وجودم را متلاطم سازند… به قول خواجه شمس الدین: چه کند کز پی دوران نرود چون پرگار، هرکه در  دایره ی گردش ایّام افتاد……

کاش جایی را می یافتم که هیچ کس نبود … من بودم و خدا… بی هیچ دغدغه ای ، بی هیچ پریشانی…..امّا نه… باز هم باید بمانم و درک کنم تمامی این لحظه ها را… لمس کنم   ثانیه های دلتنگی را و تلاش کنم که این دقایق مرا رشد دهند… نه این که از حرکت باز بمانم….ولی بین تمامی علامت سؤال هایی که در ذهنم همیشه داشته ام هیچگاه این را نفهمیده ام که چرا آدم ها محبّت را از یکدیگر دریغ می کنند چیزی که نمی خواهد بابت آن هزینه ای پرداخت کنند…. و یا سختی ای را متحمل شوند… نمی دانم….هیچ نمی دانم…!

بگذریم،  باز دلم گرفته و بهانه می گیرد ….خوب می شود… امید دارم که خوب شود. حکم مورچه ای را پیدا کرده ام که بارها یک مسیر را میرود و زمین می افتد… با این تفاوت که او از سنگینی آذوقه اش به زمین می خورد و من از سنگینی تجربه ها…. و خدا را شاکرم که همیشه حضور دارد و دستم را در تمامی این زمین خوردن ها گرفته و خواهد گرفت…. اگرچه لیاقت این دستگیری ها را در خود نمی بینم ولی شاهد است که بی او هیچم و جز او کسی را ندارم….و در تمامی این فریاد های بی صدا، اوست که همیشه صدایم را شنیده و یاری ام ساخته که چگونه بودن را بیاموزم…

خدای خوبم، مهربانم… تو را سپاس بابت تمامی الطافی که به من عطا کردی…. تو را شاکرم به خاطر این بودن… این حضور همیشه، این مهربانی جاودانه…. ومن با تمامی این طوفان ها چه خوشبختم که تو را دارم… و مغرور می شوم با این بودن…. یاری ام کن تا بی تاب نشوم، تا امید را از یاد نبرم و تحمل کنم تمامی آنچه که حس می کنم ….تاب بیاورم در برابر آنچه که احساس می کنم و می بینم ولی باید سکوت کنم…. یاری ام کن در برابر این سکوت….. قدرتم ده در این فریادهای بی صدا…….

دوستت دارم و راضی ام به آنچه که تو برایم مقدر ساختی وامید دارم به کرَمَت تا تقدیری پاک و آرام را نثار همگان سازی… مر ا به حال خودم رها نکن، ای مهربانِ همیشه .

8 مهر 1387

پ.ن: الان که حس ِ نوشتن نمی یاد، از آرشیو نوشته های قدیمی ام که تا به حال فقط خودم بارها و بارها خوندمشون استفاده می کنم. چه حرفهایی می زدم ها! خودمونیم!

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

