خانه > نسوان جماعت, دنیای آدم بزرگ ها > روزهای خط خطی ِزنانه!

روزهای خط خطی ِزنانه!

pms-calendar

دنیای زنانه دردسرهای خودش را دارد و دردسرها هم راه حل های خودش. اما از بچگی برایمان خط قرمز کشیده اند که آن را نگو و این را بگو و هیچ اهمیت ندارد که حالت خوش نیست آبرو مهم تر است! ما هم همیشه حرف های بی درکجا و سنت گرایانه را باور کرده ایم و خب سنی نداشتیم و گودری هم نبود و این شد که دیرتر فهمیدیم که هر مشکلی علاجی دارد و هر حس و دردی منشاء و ریشه ای!

مقدمه سرهم کردم که بگم چند وقتی میشه که به این نتیجه رسیدم و از خودم خلاقیت به خرج دادم که بد نمی شه اگه نسوان های عزیز آن چند روز در ماهی را که دلشان می خواهد در حال خودشان باشند و کسی مزاحم نشود و یا اگر می شود از شعور بالایی برخوردار باشه که بداند سمج بازی  نکند که از قضا زمین و زمان هم همان روزها هوس می کنند گیر سه پیچ شوند و هی بپیچند به دور ِ دنیای کسل کننده و داغون و خط خطی ِ زنانگی در این روزها…

داشتم می گفتم خلاقیت به خرج دادم که کاش زن ها در این روزها مکان ِ اختصاصی و مجهزی داشتند که می رفتند و در آرامش سپری می کردند! من هم تعهد می دادم تمام بر و بچ را جمع کنم و با هم اتاق و تخت و دکوراسیون داخلی و هر النگ دولنگی که از دستمان بر می آید را طراحی می کردیم و مثل یک پروژه واقعی تمام جوانب را نیازشناسی می کردیم و از گروه پزشکی هم بهره می بردیم برای نوع غذا و نوشیدنی و روانشناس هم می آوردیم تا نوع موزیک و فیلم و دیگر ملزومات تفریحی را انتخاب کند و دوستان یوگی را هم می گفتم بیایند و تمرین های مفید برای این منظور را روزی چند ساعت انجام بدهند و یک بیلبورد بزرگ هم طراحی می کردیم برای همدم های نسوان که بی وقت قبلی وارد نشوند و خلاصه بساطی برپا می کردیم و آن چند روز چندش آور و روان پریشی های احمقانه را به نوعی درمان می کردیم. نمی دونم همچین جایی در ممالک غربی وجود دارد یا نه! هنوز که خبری نشنیده ام و در دنیای طراحی هم چیزی به چشمم نخورده!در هر حال نمی دانم من اولین کسی بودم که این خلاقیت عظیم را به خرج داده ام یا نه ، مهم این است که اگر همچین جایی برپا شود و تمامی چیزهایی که گفتم و یا از قلم انداختم انجام شود شک ندارم استقبال خوبی می شود! البته با کمی شرط و شروط که اگر آقای خانه همکاری را بکند و یا اگر خانوم دلش برای خودش بسوزد و هزار اما و اگر، که می دانم این خلاقیت حالا حالاها جای کار دارد و فرهنگ سازی ِ محکمی را نیازمند است. اما حالا که همه ی زندگیمان به دنیای مجازی پیوند خورده حداقل این خلاقیت  را مجازاً هم برپا کنیم بد نیست! مهم اصل قضیه است که کمی دلمان بسوزد و برای دردسرهایی که هرماه تکرار می شود برنامه ای بریزیم که هم خودمان آسوده باشیم هم اطرافیان ِ بیچاره ای که گاه و بیگاه مورد حمله ی ناگهانی مان قرار می گیرند!

از من خلاقیت بود و از نسوان های مخاطب تلنگر و توجه بیشتر به خود!

این هم انجمن ملی PMS:

http://www.pms.org.uk/Home

پ.ن: دوستان ِ نسوانِ مخاطب اگر اینگونه انجمن ها را در دنیای مجازی یافتند سایرین را مطلع کنند، زیاد نگشتم و این انجمن را از قبل می شناختم. روزهای خط خطی تان پُر آرامش باد!

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

