خانه > نِق نوشت, روزانه های من > مشترک گرامی تولدتان مبارک!!!

مشترک گرامی تولدتان مبارک!!!

هرچی اومدم چیزی ننویسم دیدم نمی شه! شکست عشقی خوردم باید همه بدونن! خوشحال بودم امسال هرکی تولدم یادش بره، همراه اول دیگه تبریک رو میگه! بعد امروز گوشی رو روشن کردم اس ام اس اومده؛ مشترک گرامی تولدتان مبارک! کمی به امروز و تاریخ و تولدم فکر کردم و فهمیدم به همونی هم که دلخوش بودیم تولد شناسنامه ایم رو تبریک گفت! حالا این والدین عزیز بیان جواب من رو بدن! هی من گفتم چه کاری بوده خب حالا من ِ طفلی یه سال دیر می رفتم مدرسه! از کجای علم و ثروت عقب می موندم! الان با شکست عشقی مواجه شدم و عاطفه ام خط خطی شد! یکی بیاد این روحیه ی از دست رفته رو جبران کنه! گفتم این تاریخ شناسنامه ای تولدم یه جا کار دستم میده ها! هیچکی قبول نکرد!

پ.ن ِ دردآلود: خب بعد از آپ کردن ِ پُست و اشک و ناله ی من، بانکی که اینجانب اندک ذخیره ای پیششان دارم هم با کلی تشریفات و خوشحالی و سرافرازی صمیمانه تولد ِ مشترک گرامی شان رو تبریک گفت! و لابد چقدر خوشحالن که همه جوره رضایت مشتری شان را جلب کرده اند!! اینجاست که میگن گل بود و به سبزه نیز آراسته شد! هی نمک بریزین رو زخم من! خب؟ خداییش نشد که نیام و نگم و به روزرسانی نشه! ببینم تا شب چندتا دیگه نمکدون رو این زخم من پاشیده میشه!!!

  1. ترانه
    09/22/2010 در 06:50

    اینکه خیلی خوبه.من دوست دارم تولد شمسی و قمری و میلادی و بهم تبریک بگن با این تولد شناسنامه ای واسه شما میشه چهار بار در سال :)مهم اینکه افرادی از به دنیا اومدن شما غرق شادی بشن.
    وبلاگ نویس عزیز و هنرمند :

    *تولد شناسنامه ایت مبارک *
    موفق و پایدار باشی.

  2. 09/22/2010 در 12:20

    :)
    مرسی ترانه جان شما خیلی لطف داری! منتظر اینکه بلاگت دوباره راه بیفته هستم!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

