خانه > روزانه های من > شنبه های نیامده!

شنبه های نیامده!

توی تقویم ِ درس و کتاب و پروژه و کلاً کارهایی که برنامه ریزی میخواد یه روزی هست که همیشه قراره بیاد و بعضی وقتها میاد و بعضی وقتها هم هیچ وقت خبریش نمی شه!

اون روز هم روزی نیست جز شنبه ی اول هفته ای که همیشه میگیم از شنبه دیگه شروع می کنم به درس خوندن، از شنبه دیگه کارهام رو شروع می کنم، از شنبه ال از شنبه بِل، خلاصه عجیب روزیه این شنبه و ماجراها داره!

امروز عصر داشتم برنامه می ریختم که چی کار کنم و پایان نامه رو ادامه بدم و خوندن واسه ارشد رو به طور جدی شروع کنم و کی شنبه میاد و… که یهو تصمیم گرفتم برنامه ی خوندن و کار و پروژه رو از دوشنبه بنویسم، یعنی همین فردا! و واسه اینکه زیرش نزنم همون جا روی کاغذ جلوی پی سی هفته ی کاریم رو با دوشنبه شروع به نوشتن کردم! و این یعنی شکستن یک قانون نانوشته که بیشتر بهانه ای واسه تنبلی و فرار از شروع  شده!

خلاصه که اون شنبه ی غول پیکر زشت که معلوم نبود کِی می خواد بیاد و فکر اومدنش جونم رو به لبم رسونده توی این یه ماهی که کار رو کنار گذاشته بودم تبدیل به یه دوشنبه ی دوست داشتنی شد که خودم انتخابش کردم و استارت یه کار چندین ماهه با امید به خدا زده شد.

start on monday

دسته‌ها:روزانه های من
  1. ترانه
    09/20/2010 در 05:26

    چه خوب کاری کردی* از شنبه های دلگیر بدم میاد!همه جای دنیا دوشنبه شروع هفته است اونهم هفته ای که دو روز تعطیلی داشته و اونهم آخر هفته هایی سر شار از خوشی نه مثل ما که آخر هفتمون مال کار های عقب افتاده و تمیز کاری و بشور بساب !!!!
    ببخشید چون حرف دلم و زدی منم میدون پیدا کردم واسه نق زدن :)
    خداحافظ شنبه های اندوهناک ، سلام دوشنبه های زندگی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

