یک شب مال ِ من

زیاد حالم خوب نبود، میام پای پی سی، یار ِ بی احساس همیشگی!…. نمی دونم چی میشه که بین همه موزیکا هلن رو میذارم، یه کم نت رو بالا پایین می کنم، اما خوب نمی شم… هلن داره پرپر می کنه خودشو؛ کاشکی دنیا واسه یک شب مال ِ من بود…تو بودی و من بودم و… روی صفحه فیس بوکم میذارم کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود….زیاد ِ؟؟؟

واقعاً زیاد ِ؟ حالا خیلی ایده آل نمی گم تو باشی و من باشم و… یه شب مال خودم باشه بسه…زیاد هم توقع ندارم از دنیا، یه شب مال من باشه، هیچی نمی شه …می دونم!

اما دلش نمی خواد باشه! دلش می خواد هی زار بزنیم و هی بگیم آی امان امان، آی روزگار، آی زمونه!؟ آی دنیا…..آی خدااااااااااااااااا………..

نمی دونم از دنیا که بگذریم میگن خدا دوست داره صدای بنده هاشو بشنوه و ما هم اونقدر بی چشم و رو هستیم که شادیم سراغش نمی ریم و …. نه! اینا همه توجیه ِ ! یعنی واقعاً خدا دوست داره ناله کنیم، ضجه کنیم پیشش؟ یعنی شاد باشیم سراغش نمی ریم؟ اگه یادمون می دادند، شاد بودیم بیشتر می رفتیم پیشش…! بد یادمون دادند…خب هم خود ِ شماها! چندبار دیدین بچه به دنیا بیاد همه برن حرم و مسجد و ال و بل که آی خدا! شکرت که نعمت دادی! آی خدا مرسی که همسر خوب نصیبم شد، آی خدا مهمونی میگیرم میزنیم و می رقصیم و شادی می کنیم واسه این همه نعمتهات!

نخیر! تا یکی مریض میشه، یکی داره میمیره، یکی ترشیده، یکی می خواد دانشگاه قبول بشه همه بساط رو جمع می کنن و کوچیک و بزرگ باید بشینن زار بزنند که آی خدا، کجایی ما رو نمی بینی؟ کمک کن! کو نعمتت! هستی؟ نیستی؟

بد بزرگ شدیم، بد یاد گرفتیم، روزهای بدی دیدیم! این زندگی نیست! آره بذار همه عالم و خاله زنک ها بیان هی بگن استغفرا… کفر نگو، نا شکری نکن جوون! خوشی زده زیر دلت! اما من بازهم میگم! این زندگی نیست! اون خدایی که یادم دادند دلش می خواد صدای ناله ی منو بشنوه! همین جوری هم میشنوه! نیاز به گریه زاری ِ من نداره! دوبار که شاد باشی جیغ بزنی شکرت، اونقدر کِیف می کنه که قد ِ چهارتا دعا و ثنا جواب میده!

آره، کِیف می کنه! مگه خدا شادی نمی کنه!……

خسته ام! از این زندگی! از این شیوه ی بدِ زنده بودن!….

کاشکی دنیا واسه یک شب مالِ من بود…. اون شب همش می خندیدم… تا خدا هم بعدِ مدت ها پا به پام بخنده….

  1. ترانه
    09/18/2010 در 08:17

    آخ گل گفتی بد جوررررررررررر****با این نوشتت خیلی هوس کردم خدا رو بغل کنم !یه آغوش گرم و عاشقونه.*داد بزنم و از تمام چیزهای که بهم داده و نداده تشکر کنم و بگم:خیلی مخلصیم رفیق!

    فکر کنم نوشتت خیلی روم تاثیر گذاشته :)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

