خانه > ثانیه های بی قرار > ساعت زمان!

ساعت زمان!

بین بی قراری های امشب و کلنجار من با دلکم و ناز کشیدن ها اتفاق جالب و در عین حال غمناکی افتاد!

یکی از ایمیل ها رو باز کردم، سابجکتش این بود:تاریخ مرگتون رو ببینید! اول می خواستم مثل همه ی ایمیل های این مدلی توجهی بهش نکنم، اما خب فرستنده کسی نبود که بخوام بی توجهی کنم! چندتا سوالش رو که دیدم همچی هم بی ربط نبود، خلاصه رقتم توی سایت و سوال ها رو جواب دادم و یه صفحه باز شد که کی میمیرم! تو این لحظه ها واقعاً جای همین خالی بود….!

یه جوری شدم، به درست غلطش کاری ندارم، لینک رو هم میزارم یه سر برین، چیزی که یه جوری شدم این بود که تا چندتا ثانیه مونده به عمرم هم مثل ساعت داشت میشمرد!

به ذهنم رسید بد نبود اگه همچین ساعتی هر از گاهی یادمون میومد، هر از گاهی …حالا نه خیلی دقیق و اینجوری که قوانین خدا قاطی میشد و حکمتش این رو نمی خواد! اما گاهی بد نبود اگه همچین ساعتی یادمون میومد…قدر ثانیه هامون رو می دونستیم…هر لحظه که میگذره ثانیه های عمرمون کم میشه…

به هر حال شاید زیادی به همه چی گیر میدم، اما مرسی از استاد خوبم که همچین میلی رو برام فرستاد و مرسی از خدا که یادم انداخت کلی ثانیه های بودن بهم هدیه کرده و شاید ثانیه های زیاد ِ دیگه ای هم توی راه باشه، شاید هم نه….

time

پ.ن:

My armageddon ‹s day is Oct  7  2069

time remaining:  21576 days, 10 hours,4minutes, 5 seconds

که از خوندن میل و جواب سوال ها و نوشتن پست کلی دقیقه کسر شد و داره نزدیک به ساعت میشه!!!

http://www.findyourfate.com/deathmeter/deathmtr.html

  1. ترانه
    09/11/2010 در 10:16

    خیلی حس غریبیه وقتی عدد رو صفحه نقش میبنده!وقتی ثانیه ها کم میشن آدم دلش میخواد زمان متوقف بشه!جالب اینجاست که من اصلا فکر نمیکردم نتیجه برام این باشه!هنوز وقت دارم به آرزوهام برسم.مگه نه؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

