زندگی…

چند روز پیش جایی بودم که از قضا خیلی هم خوش گذشت، اما چیزی که از اون روز ارزش نوشتن داشت، ارزش تأمل داشت فقط یه کلمه بود؛ زندگی!

یکی از بچه ها بچه ی حدوداً دو سالش رو هم با خودش آورده بود، سر افطار گوشی مامانش دستش مدام یه چیزی می گفت، یکی از بچه ها پرسید چی میگه؟ گفت میگه زندگی!

فیلم باباش رو توی گوشی می دید و هی با اون صدای نصفه نیمه بچگانه و کلمات تیکه تیکه میگفت زندگی! آره، به باباش می گفت زندگی! دوستم گفت باباش رو زندگی صدا می کنه!

به زحمت دو سالش می شد و خیلی کوچولو بود! اونجا که همه خندیدیم و ذوق کردیم و ریختیم رو سرش، اما از اون شب همش بهش فکر می کنم!

کدوم یک از ما واقعاً قشنگ صدا می کنیم عزیزمون رو؟ خیلی هامون و شاید هممون واقعاً عاشق اطرافیانمون باشیم اما شده صدا بزنیم زندگی؟ بین همه ی آدم ها فریاد بزنیم؛ عزیزم، زندگی من، عشقم؟؟….

دلم یه جوریش میشه؛ بچه ها عجیب و دوست داشتنی اند اما دنیاشون رهایی خاصی داره، حیف که هرچی بزرگ تر بشی از این رهایی دورتر میشی ..

کاش بعضی وقتها بی هیچ ترسی دوستت دارم رو فریاد بزنیم… زندگی من هستی رو جیغ بزنیم… کاش عشق ، میوه ی ممنوعه نباشه… کاش زندگی رو سرشار زندگی کنیم…

my life

زندگی من؛  دوستت دارم…

  1. reyhan
    09/09/2010 در 02:10

    kheili ghashang neveshti. enghad ghashang bud k tamame neveshtehat tu zehnam naghsh bast, un bacharo didam, un filmo un sedaye bacheganasho…. nemidunam chi bgam, vaghti injuri misham faghat gerye mikonam

  2. ترانه
    09/11/2010 در 10:11

    delam dare tap tap mikone!geryash gerefte k hich ghebte mikhore ye alame b hame chiz!b dorane koodaki,b in hame eshgh,b tarbiyati inchenin binazir,va b ghaleme to ke harf nadare,be hame chiz!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

