خانه > روزانه های من > مثبت اندیشی!

مثبت اندیشی!

female soldier

چند روزی می شه که دارم سعی می کنم آرامش رو به خودم برگردونم، کلی تلاش و استرس و برو و بیا از آخر هم پایان نامه ام به شهریور نرسید و باید تا بهمن درگیرش باشم. از طرفی هم کلی برنامه ریخته بودم واسه مهر 89 تا بهمن ماه و خلاصه که همه چی باهم مخلوط شد و یه منِ خسته ی کلافه باقی گذاشت. و کلی روزهای پر مشغله که پیشِ رو دارم، اتمام پایان نامه و رفت و آمد به دانشگاه و کتابخونه از یه طرف، چیدن هزارجور کتاب هنر و طراحی و غیره دورت و آماده شدن واسه امتحان ارشد که از قضا هم زمان با تاریخ دفاع شده از طرف دیگه!

خلاصه که اوضاعی شده، حالا بماند که من تو این پریشونی فکرِ این که کلاس موسیقی و شروع ِ ویولون رو بعدِ کلی سال که چشم کشیدم و فکر می کردم از مهر می تونم به آرزوی دیرینه ام برسم رو فعلاً کنار گذاشتم و سعی می کنم این یکی دیگه آزارم نده…اما هزارتا کار جورواجور ردیف کرده بودم واسه این چندماه که همگی رفتند توی حالت استند بای!!

امروز عصر اندکی انرژی مثبت می خواستم به خودم هدیه کنم و یهو این فکر به ذهنم رسید که بابا بی خیال اصلاً بیا فکر کن تو هم باید می رفتی خدمت باشکوهِ سربازی و همینطور واسه خودت پایان نامه تمدید کردی!! حالا بماند که توی این نُه ترمِ شدن خداییش من تقصیری نداشتم اما خب حالا انگار که می خوام برم سربازی، حداقلش یه کم ازاین تنفر وافری که از دانشگاه و استاد و هم دانشگاهی های عزیز به طرفم پرتاب میشه کم میشه! هرچی نباشه دانشگاه از پادگان که بهتر ِ !!!

اونقدر این روزا از همه چی و همه جا کلافه شدم که این فکر تنها مثبت اندیشی بود که یه کم افکار پریشونم رو تعدیل کرد!

آدم یه روزایی، یه لحظه هایی به باورهای خودش هم دیگه نمی تونه تکیه کنه…شاید کم کم تونستم درک کنم که یه حکمتی تو کار ِ خدا بود ِ که این شد که آن شد!

دسته‌ها:روزانه های من
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

